|
Strategy for Launching Product "A" in the Czech and Slovak Marketplaces
Kolek, Martin ; Kryglová, Ivana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The purpose of this dissertation is to elaborate a specific market entry strategy of a product "A" manufactured by company "F". This market entry strategy is then analysed and evaluated by NPV (Net Present Value) method and others. Based on this evaluation the strategy is then selected. The first chapter covers theoretical and methodological background of methods used for the purpose of this paper. Mostly the NPV method is introduced followed by methods suitable for relevant markets, company "F" and its product "A" analysis. In the second chapter the Czech and Slovak market analyses are elaborated accompanied by the analysis of company "F" and its product "A". These cover both the internal and external potential of the company and its product. The last chapter analyses the elaborated market entry strategy of a product "A" accompanied by the economic evaluation using the NPV method and other methods.
|
|
Finanční plánování při zakládání a vedení sociálního podniku
Rumlová, Lucie ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Francová, Petra (oponent)
Tato práce je věnována tématu finančního plánování při zakládání a řízení sociálního podniku během jeho životního cyklu. Navazuje tak na výzkumy věnované problematice sociálních podniků v oblasti podnikání obecně. Popisuje oblasti sociálního podnikání a literaturou doporučené nejlepší praktiky finančního plánování a řízení a současně s tím nabízí identifikaci současného stavu finančního plánování a řízení v sociálních podnicích na území České republiky. Kromě monitoringu aktuálního stavu se práce zabývá výsledky hodnocení, zda podniky, které se drží doporučených podnikohospodářských metod plánování a řízení dosahují lepších výsledků. Cílem práce je nalézt a pojmenovat rozdíly mezi úspěšnými a neúspěšnými podniky na základě definované nejlepší praxe a jejich finančního řízení a plánování a najít "návod", jak by měl sociální podnik plánovat a řídit, aby dosahoval optimálních výsledků. Klíčová slova Sociální ekonomika, sociální podnikání, strategické a taktické řízení, finanční řízení, finanční plánování, náklady, výnosy, financování, zisk, bod zvratu
|
|
Strategy for Launching Product "A" in the Czech and Slovak Marketplaces
Kolek, Martin ; Kryglová, Ivana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The purpose of this dissertation is to elaborate a specific market entry strategy of a product "A" manufactured by company "F". This market entry strategy is then analysed and evaluated by NPV (Net Present Value) method and others. Based on this evaluation the strategy is then selected. The first chapter covers theoretical and methodological background of methods used for the purpose of this paper. Mostly the NPV method is introduced followed by methods suitable for relevant markets, company "F" and its product "A" analysis. In the second chapter the Czech and Slovak market analyses are elaborated accompanied by the analysis of company "F" and its product "A". These cover both the internal and external potential of the company and its product. The last chapter analyses the elaborated market entry strategy of a product "A" accompanied by the economic evaluation using the NPV method and other methods.
|
| |
|
Řešení praktických problémů při plánování ve výrobním podniku
Nohejlová, Tereza ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Habr, Aleš (oponent)
Tématem bakalářské práce je řešení praktických problémů při plánování ve výrobním podniku. Cílem práce je tedy vystihnout konkrétní problémy při plánování a následné porovnání teorie a praxe z hlediska plánování a rozpočtování. Práce je zaměřená zejména na plánování tržeb a s tím související problémy mezi něž patří především předcházení kurzovým riziků, plánování objemu produkce a stanovení ceny.
|
|
E-learning
Šulc, Ondřej ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Štofila, František (oponent)
Teoretická část práce se zabývá v první řadě vzděláváním v podniku obecně a poté se věnuje obecným rysům e-learningu. Dále jsou v této části obsaženy možné způsoby aplikace learnigu v podniku. Praktická část práce obsahuje informace o společnosti PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, a.s. a dále různé možné způsoby řešení vzdělávání v této společnosti. Závěrečná část práce obsahuje doporučení pro výběr jedné z variant, a toto je porovnáno s názorem vedoucího personálního oddělení této společnosti.
|